LOADING

Skriv for at søge

Computer og IT

Digital underskrift til alle dine medarbejdere

Tommy 03/03/2018

I dag kan man investere i Digital underskrift, hvilket kan gøre det billigere hurtigere og mere sikkert at underskrive dokumenter. Læs mere om digital underskrift her online, og se om det er noget for dig og din virksomhed. I dag er der mange dokumenter som skal underskrives, og i stedet for at man skal bruge tid på at sende dem med posten, eller bede folk om at komme ind og underskrive dem. Så kan man i stedet for sende dokumenterne online, og få dem underskrevet på den måde.

Når man vælger at bruge Digital signatur får man nogle faste skabeloner og bilag, som man kan vælge modtagere til. Herefter opretter man en deadline for underskriften og så afsend. Det er meget nemt og intuitivt at bruge, og det kan virkelig spare noget tid over hele linjen. Du kan oprette faste skabeloner udover det normale, og så kan du også administrere hvem der får adgang til hvilke skabeloner.

Drag for nytte af de mange fordele

Som sagt er den største fordel at tingene bliver afsluttet meget hurtigere, og man skærer meget spildtid af. Du slipper for omkostninger såsom print, kuverter og langsomme forsendelser. Nu kan du i stedet for gøre det med det samme, hvilket også fremskynder mange processer. Du kan lade flere underskrive det samme dokument, som igen taler for at du nedskære eventuelle omkostninger. I dag handler det om at være effektiv, og det her er en af måderne, hvorpå man kan opnå visse konkurrencemæssig fordele.

En hurtig og billig investering, når man ser hvad man får igen. Du kan udover de digitale underskrifter også få optimeret de daglige arbejdsgange og effektiviseret den profitable drift. Det kan ske i forbindelse med smarte brancheløsninger, som specifikt er lavet til dit behov. Her kan man med en kombination af branchespecifikke integrationer og apps opnå nye højder for virksomheden.